Launch van nationale marketingcampagne

Launch van nationale marketingcampagne

Vandaag geeft Planet Group de aftrap van hun eerste nationale marketingcampagne. Hiervoor gingen ze een samenwerking aan met DPG (De Persgroep-Medialaan), en zal bestaan uit televisiespots en online visibiliteit. "Het doel van deze marketingcampagne is tweeledig: enerzijds willen we onze naamsbekendheid opkrikken. Wat velen immers niet weten, is dat we niet langer 'dat kleine Gentse bedrijfje' zijn, maar een bedrijf met intussen meer dan 700 medewerkers verspreid over heel Vlaanderen en Brussel", aldus CEO Sam Baro.

De oma overtuigen

"Anderzijds heeft het uitbreiden van de naamsbekendheid van Planet Group en de dochterberdijven IT-Planet, HR-Planet en X-Care, uiteraard als doel verder te kunnen groeien. We hebben momenteel om en bij de 180 vacatures waarvoor we actief nieuwe medewerkers zoeken. Dit zijn vacatures zowel in de IT-sector, HR-sector als in de zorg. We beseffen dat we met deze campagne veel meer mensen bereiken dan puur onze doelgroep, maar dit is een bewuste keuzen. Door in te zetten op nationale televisie willen we immers ook de partners, vrienden en zelfs grootouders van ons doelpubliek bereiken. Uiteindelijk willen we naar een situatie waarin de grootmoeder op kerstavond de kleinzoon adviseert om eens bij IT-Planet te solliciteren voor een nieuwe job."

Startschot

De campagne wordt vandaag gelanceerd met een korte 7"-spot die te zien zal zijn op de tv-zenders van DPG (VTM, Q2, CAZ, Vitaya en via de app VTMGo). Tegelijk zullen er ook banners te zien zijn in de HLN.be-app en binnenkort ook op hun website.